童年時溜過2

我老豆對我好唔好﹖一個單身麻甩佬帶住個塞豆窿﹖你想會有幾好﹖真係想對你好的,有咁既能力咩﹖報上報導有老母將孖女叫人睇住,睇到周身傷幾乎死咁濟,我都算執身彩咯﹖因為我記得老豆都不下一次將我交畀人代養,那時我都只係五/六歲左右,係無人理定係我個人不受理﹖唔知﹖餓就無餓親我,因為我記得都未試過話餓都無得食既記憶,但係在人家度住,住到我對腳生到好厚既好似牛皮咁,都唔知點解會咁,好似話因為成年都唔沖涼先會攪成咁喎﹖係唔係咁呢﹖寄人籬下﹖細佬仔唔肯沖涼,又係人地個仔,屋主都唔好夾硬嚟,怕都係咁啩﹖而且今日,助養過我既姓乜名乜都唔記得,你話會係同我老豆有幾老友丫﹖怕且係人地見我老豆一個大男人,當做善事幫你帶下仔等你好畀心機搵銀矣,大家都係窮人,以前的人真係有人情味好多架!細個有乜大病過﹖有,試過一病大半年,成個學期無返學,瞓係人地閣仔,住既都係人地屋企,落樓就係往屯門睇中醫,返到嚟就係飲葯。有過一次,我老豆都試過包左的田地自耕,搭左間木尞,都叫做自己屋自己竇丫,個次晚黑我嘔到唔識停,個時真係諗過無話叫十字車入院架,老豆淨係識話灌鹽水,食成葯,最後出到個人珍藏(煙膽)灌我食,真係苦到似一米粒濃縮十碗二十四味既丸子,若然粒丸無效怕我老豆以後真係會活得舒暢好多咯(因為救唔返我丫嘛),可惜丫,粒丸又真係幾有效喎,食完瞓醒第二天無事咯,當時都唔知係唔係醉左﹖講到病,就記得咁多乍,講到玩同玩具﹖邊有丫,但係我有過既怕且今日既細佬,尤其係香港出生過的,都米使旨意會有得玩同有得見咯﹖個時村落都有好多山澗小溪,好多小魚,久不久就會見一種彩麗魚,外型好似縮水珠仔魚,全身彩色,約身長4CM /濶2CM /咁上下,真係好靚,今日呢的魚仔,幾十年無見過咯,捉金龜、捉甲虫、雙角甲虫個時香港的村落都有架,仲有就捉豹父,今日有幾多人會知係乜,係好廋身既蜘蛛,前雙腳好長,好多男仔捉嚟對打,只要呢的蜘蛛一碰埋就打架喇,打蟋蟀反而少喎,捉蟋蟀就有,山上即摘可以食既有,山棯、酸葉、我又見有人燒黃蜂竇食蜂蛹,燒竹樹食竹蛹,呢的生物我就無食過喇,因為覺得核突,有一次同住既戶主個仔直接在雞籠內拎起雞所生既蛋,篤穿個窿就咁啜嚟食喎,屋主仲拎一隻畀我叫我試下,我啜左一啖,嘩,腥到嘔,真係米攪!家下想起,1963/4年在校期間被歉凌媿乎係不爭事實,都係高年班杰伯,原因﹖怕係我自己過渡活湧躍啩﹖想返起,我又真係無同過邊個家少主人有乜沖突喎,反而跟住我上山下海既就唔少,或者,我老豆無人再請佢打工﹖又會唔會同我有關呢﹖係學校我無零用錢就奉旨咯,但又試過有少主人將佢既兩毫子零用畀一毫我喎﹖我又唔拘喎,又試過突然小賣部一名同學捉住我話﹕你昨日潛到既獎品未攞喎﹖吓﹖有咁既事咩﹖乜我有錢潛野咩﹖你話丫,有咁多花臣,又點會無乜回億丫﹖(3/5)

留言

這個網誌中的熱門文章

童年時溜過